Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савчук, Наталія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T11:18:40Z | |
dc.date.available | 2024-05-08T11:18:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Савчук Н. М. Термінологія як важлива складова професійного мовлення в українській мові. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. 2023. № 7(26). С 113 – 127. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2695-1592 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16720 | |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5548 | uk_UA |
dc.description.abstract | Анотація.У статті обґрунтовано роль української термінології у професійному мовленні майбутніх фахівців. Для цього з’ясовано роль наукової термінології у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців, констатовано, що усне й писемне мовлення фахівця є важливим показником рівня сформованості професійної компетентності, а понад 60% професійної лексики фахівця складають спеціальні галузеві терміни.Схарактеризовано професійно-термінологічну компетентність фахівця, сформованість якої передбачає досконале знання фахової термінології і вільне володіння нею на високому професійному рівні, здатність коректно й доречно використовувати термінологію у професійному спілкуванні, у виробничій і науковій діяльності, в усному й писемному професійному мовленні відповідно до нормативних вимог. Описано структуру професійно-термінологічної компетентності в єдності когнітивного, комунікативно-діяльнісного й ціннісно-мотиваційного компонентів, які корелюють із відповідними кри теріями сформованості зазначеного феномену. Визначено роль словників термінів у формуванні професійно-термінологічної компетентності майбутніх фахівців, окреслено вимоги до впорядкування словників термінів на сучасному етапі розвитку лексикографії, описано стан і перспективи розроблення термінологічних словників для професійного спілкування фахівців у контексті напрацювань Мовно-інформаційного фонду Національної академії наук України.Визначено оптимальні методи й технології навчання для ефективного опанування майбутніми фахівцями наукової термінології, зокрема інтерактивні інформаційно-комунікативні й імітаційно-рольові технології, творчі завдання, а також робота з текстом і довідниковими джерелами. | uk_UA |
dc.publisher | Mezinárodní Ekonomický Instituts.r.o. | uk_UA |
dc.subject | професійно-термінологічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | термінологічні словники | uk_UA |
dc.subject | галузева термінологія | uk_UA |
dc.subject | методичний інструментарій | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Термінологія як важлива складова професійного мовлення в українській мові | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |