00 DSpace/Manakin Repository

Формування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-05-08T11:44:34Z
dc.date.available 2024-05-08T11:44:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Поліщук О. А. Формування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2023. № 9(27) 2023. С. 341-348. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16740
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5162/5192 uk_UA
dc.description.abstract Дослідження даної статті зосереджується на актуальній проблемі формування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи. Громадянська компетентність є ключовим аспектом професійної підготовки педагогів, оскільки вона впливає на формування цінностей та навичок учнів із самого початку їх навчання. Устатті описуютьсяосновні складові громадянської компетентності, включаючи знання про суспільство, критичне мислення, участь у громадському житті, етичність та відповідальність, а також соціальну справедливість.Реалізація цих напрямів забезпечить підготовку фахівців початкової освіти з почуттям власної відповідальності за розвиток і виховання дітей, здатних осмислювати власну педагогічну діяльність з громадянських позицій. Слід урахувати, що громадянська компетентність є залежною від життєвих компетенцій, вона повинна бути багаторівневою структурою, що поєднує громадянське, моральне та національно-патріотичне виховання. Визначено, що сьогодні особливого значення набуває громадянська компетентність особистості, описано необхідність мати сформовану громадянську компетентність майбутньому учителю початкової школи.Навчання громадянській компетентності допомагає людям розуміти сутність демократії, права та свободи людини, розвивати критичне мислення та вміння аргументувати свою думку, а також стимулює активну участь у громадському житті. Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи є важливим завданням у їх професійній підготовці.Запропоновані підходи до формування громадянської компетентності включають введення спеціальних курсів, модулів, практичних вправ, проектів, рольових ігор, дебатів, взаємодію з громадськими організаціями, рефлексію, дискусії, а також відображення прикладу самого вчителя. Результати статті підкреслюють важливість розвитку громадянської компетентності вчителів початкової школи для формування активних громадян та побудови сильного громадянського суспільства. uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки uk_UA
dc.subject Формування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи. uk_UA
dc.title Формування громадянської компетентності у майбутніх вчителів початкової школи. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу