Abstract:
На сьогодні є актуальними проблеми формування розвитку творчих здібностей в учнів початкової школи. Оскільки дитинство є єдиним періодом життя людини, коли творчість стає універсальним і домінуючим способом існування. У багатьох наукових дослідженнях різних часів висвітлювалися безліч творчих можливостей періоду дитинства. Відповідно провідною психолого-педагогічною проблемою є створення сприятливих ефективних умов, які стимулюватимуть і спрямовуватимуть розвиток особистості. У вивченні даної проблеми особливої актуальності набувають теоретичні розробки і практичний досвід видатних науковців, які аналізують поняття творчих здібностей як психологічних особливостей дитини, розвиток яких сприяє оволодінню певною діяльністю. Необхідним є визначення тих умінь, які треба розвинути в учнів початкової школи, для відчуття ними свободи власних дій у творчому процесі, здатності виявити творчість, мати успіх під час здійснення творчої діяльності.