Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Січкар, Світлана Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Денисюк, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T12:11:49Z | |
dc.date.available | 2024-05-08T12:11:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Світлана Січкар, Ірина Денисюк ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ // Věda a perspektivy № 7(26) 2023. Praha, České republika, 2023. С.127-141. http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5549/5580 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2695-1584 | |
dc.identifier.issn | 2695-1592 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16746 | |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5549/5580 | uk_UA |
dc.description.abstract | Анотація.У статті досліджено особливості формування соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностейіз використанням інформаційних технологій. Констатовано, що формування соціокультурної компетенції в українських закладах вищої освіти має здійснюватися відповідно до концепції «європейського виміру в освіті», яка на сьогодні є одним із пріоритетних напрямів політики Європейського Союзу в галузі освіти. З’ясовано, що складовими соціокультурної компетенції, відповідно до Педагогічної конституції Європи, є соціокультурна мобільність, лідерство, емпатія, толерантність і обізнаність ((само)-поінформованість), які спрямовані на демократизацію, інтернаціоналізацію, розвиток міжнаціональних зв’язків, гармонізацію суспільних відносин. Схарактеризовано кожен із цих складників, окреслено вимоги до його сформованості в здобувачів вищої освіти. Доведено, що ефективність формування соціокультурної компетенції залежить передусім від застосування інформаційних технологій в освітньому процесі. Обґрунтовано доцільність використання мультимедійних, хмарних і соціомедійних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти. Визначено освітні можливості навчальних дисциплін циклу загальної підготовки («Українська мова за професійним спрямуванням», «Історія України», «Історія української культури», «Сучасні інформаційні технології») для формування соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей. Запропоновано завдання для аудиторної і позааудиторної роботи здобувачів вищої освіти, що сприятимуть ефективному формуванню досліджуваної компетенції. | uk_UA |
dc.publisher | Vydavatelské skupiny „Scientific Perspectives“ | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | завдання | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні технології | uk_UA |
dc.subject | навчальна дисципліна | uk_UA |
dc.subject | хмарні технології | uk_UA |
dc.subject | соціомедійні технології | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |