00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисюк, Ірина Анатоліївна
dc.contributor.author Січкар, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-05-08T12:13:03Z
dc.date.available 2024-05-08T12:13:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Світлана Січкар, Ірина Денисюк ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ // Věda a perspektivy № 7(26) 2023. Praha, České republika, 2023. С.127-141. http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5549/5580 uk_UA
dc.identifier.issn 2695-1584
dc.identifier.issn 2695-1592
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16749
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5549/5580 uk_UA
dc.description.abstract Анотація.У статті досліджено особливості формування соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностейіз використанням інформаційних технологій. Констатовано, що формування соціокультурної компетенції в українських закладах вищої освіти має здійснюватися відповідно до концепції «європейського виміру в освіті», яка на сьогодні є одним із пріоритетних напрямів політики Європейського Союзу в галузі освіти. З’ясовано, що складовими соціокультурної компетенції, відповідно до Педагогічної конституції Європи, є соціокультурна мобільність, лідерство, емпатія, толерантність і обізнаність ((само)-поінформованість), які спрямовані на демократизацію, інтернаціоналізацію, розвиток міжнаціональних зв’язків, гармонізацію суспільних відносин. Схарактеризовано кожен із цих складників, окреслено вимоги до його сформованості в здобувачів вищої освіти. Доведено, що ефективність формування соціокультурної компетенції залежить передусім від застосування інформаційних технологій в освітньому процесі. Обґрунтовано доцільність використання мультимедійних, хмарних і соціомедійних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти. Визначено освітні можливості навчальних дисциплін циклу загальної підготовки («Українська мова за професійним спрямуванням», «Історія України», «Історія української культури», «Сучасні інформаційні технології») для формування соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей. Запропоновано завдання для аудиторної і позааудиторної роботи здобувачів вищої освіти, що сприятимуть ефективному формуванню досліджуваної компетенції. uk_UA
dc.publisher Vydavatelské skupiny „Scientific Perspectives“ uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject мультимедійні технології uk_UA
dc.subject хмарні технології uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject завдання uk_UA
dc.subject навчальна дисципліна uk_UA
dc.subject соціомедійні технології uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу