dc.contributor.author |
Денисюк, Ірина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Січкар, Світлана Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-08T12:14:41Z |
|
dc.date.available |
2024-05-08T12:14:41Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Січкар С. А., Денисюк І. А. ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЕФЕКТІВ У СОЦІАЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ // ВЧЕНІ ЗАПИСКИ ТАВРІЙСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО. Серія: Філологія. Журналістика Том 34 (73) № 1 2023 Частина 2. С 313-319. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16751 |
|
dc.description |
http://philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2023/1_2023/part_2/49.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано сучасні технології створення комунікативних ефектів у соціальній комунікації. Розглянуто наукові підходи до визначення поняття «комунікативні ефекти». Визначено, що комунікативні ефекти є одним із різновидів ефектів споживання інформації як результатів інформаційного впливу засобів масової комунікації на свідомість громадян. Обґрунтовано ключові види комунікаційних ефектів, а саме: ефект «групування»; ефект довіри; ефект ореолу; праймінгу; десенсибілізації; ефект ТБ-програмування; ефект бумеранга; заколисуючий ефект; переконання. Доведено, що для створення комунікативних ефектів у соціальній комунікації важливим є врахування психологічних особливостей цільової аудиторії. Підсумовуючи викладений матеріал, сформовано висновки, що комунікаційна система включає в себе структуровану систему комунікантів, реципієнтів, важливих інформаційних повідомлень, комунікаційних каналів та засобів комунікації. При цьому, соціальні комунікації поширюють і мають здатність зберігати соціальні знання, на яких ґрунтуються соціальні системи. Отже, комунікація у житті суспільства виконує важливі функції, формуючи умови для роботи в інформаційній, а також в усій соціальній сфері. Технологія створення ефективної комунікації ґрунтується на створенні комунікативних ефектів, враховуючи психологічні особливості цільової аудиторії для розповсюдження інформаційних повідомлень. Визначено, що донесення інформації у процесі соціальної взаємодії до може відбуватися за допомогою різних комунікативних ефектів, що передбачають наявність якісного інформаційного продукту та розуміння особистостей цільової аудиторії та передумов ефективної реалізації комунікативної стратегії. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;316.77:004:366.63 |
|
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
засоби масової інформації |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативні ефекти |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
технології |
uk_UA |
dc.title |
ТЕХНОЛОГІЇ СТВОРЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ЕФЕКТІВ У СОЦІАЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |