dc.contributor.author |
Малярчук, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T05:59:53Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T05:59:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Малярчук Н. М. Стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад : монографія. Умань : Візаві, 2024.146 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
78-966-304-2 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16796 |
|
dc.description.abstract |
У першому розділі досліджено організаційно-підготовча, яка в себе включає проведення початкових досліджень, щодо визначення туристичної цінності яка може стати основою стратегії розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У другому розділі проведено аналітично-інформаційний ‒ збір селективної інформації, формування банків даних, що дозволяє виділити загальний масив даних і таким чином формувати альтернативи розвитку туристичного підприємництва територіальних громад та оцінити потенціал місця (природні, інфраструктурні, культурні, історичні умови). Проведення SWOT-аналізу, результати якого є основою для генерування та формування портфеля стратегій розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У третьому розділі досліджено розробка та формування стратегічних цілей ‒ полягає в умінні аналізувати ситуацію, здатності виявляти необхідність змін, розробці самої стратегії, а також у здатності втілювати стратегію в життя. Добре сформульовані стратегічні цілі допомагають вибудовувати і розміщувати ресурси туристичного підприємництва в унікальну життєздатну структуру, засновану на її відносних внутрішніх знаннях і недоліках, здатну передбачати зміни в зовнішньому оточенні організації. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: Візаві |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;338.48:352](02) |
|
dc.subject |
туристичні підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
територіальні громади |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія розвитку суб'єктів |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові інструменти |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність суб'єктів туристичного підприємництва |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне забезпечення |
uk_UA |
dc.title |
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД |
uk_UA |
dc.title.alternative |
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |