DSpace Repository

СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Show simple item record

dc.contributor.author Малярчук, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-05-31T05:59:53Z
dc.date.available 2024-05-31T05:59:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Малярчук Н. М. Стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад : монографія. Умань : Візаві, 2024.146 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 78-966-304-2
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16796
dc.description.abstract У першому розділі досліджено організаційно-підготовча, яка в себе включає проведення початкових досліджень, щодо визначення туристичної цінності яка може стати основою стратегії розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У другому розділі проведено аналітично-інформаційний ‒ збір селективної інформації, формування банків даних, що дозволяє виділити загальний масив даних і таким чином формувати альтернативи розвитку туристичного підприємництва територіальних громад та оцінити потенціал місця (природні, інфраструктурні, культурні, історичні умови). Проведення SWOT-аналізу, результати якого є основою для генерування та формування портфеля стратегій розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У третьому розділі досліджено розробка та формування стратегічних цілей ‒ полягає в умінні аналізувати ситуацію, здатності виявляти необхідність змін, розробці самої стратегії, а також у здатності втілювати стратегію в життя. Добре сформульовані стратегічні цілі допомагають вибудовувати і розміщувати ресурси туристичного підприємництва в унікальну життєздатну структуру, засновану на її відносних внутрішніх знаннях і недоліках, здатну передбачати зміни в зовнішньому оточенні організації. uk_UA
dc.publisher Умань: Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;338.48:352](02)
dc.subject туристичні підприємства uk_UA
dc.subject територіальні громади uk_UA
dc.subject стратегія розвитку суб'єктів uk_UA
dc.subject маркетингові інструменти uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність суб'єктів туристичного підприємництва uk_UA
dc.subject інформаційне забезпечення uk_UA
dc.title СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД uk_UA
dc.title.alternative СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account