dc.contributor.author |
Малярчук, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T06:00:10Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T06:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Малярчук Н. М. Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва. Вчені записки Університету "КРОК". 2021. № 2(62). С. 92–98. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-6968 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16798 |
|
dc.description |
https://snku.krok.edu.ua/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/413 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сучасний туристичний бізнес є одним із найбільших та швидко зростаючих секторів економіки. Часто індустрія туризму розглядається в якості посередника економічних і соціальних змін в суспільстві. Крім того, туризм здатний підтримати загальнонаціональне об’єднання шляхом припливу іноземної валюти, заохочувати культурну діяльність і традиційні ремесла, зробити істотний вплив на різні сектори послуг. Індустрії туризму відводиться значна роль у створенні робочих місць, зниження рівня безробіття, переважно за рахунок розвитку туристичного підприємництва, здатного усунути соціальні проблеми, дати поштовх розвитку країни і поповненню бюджету, що приводить до зростання валового внутрішнього продукту. Мета роботи -визначити рівень розвитку підприємницької активності в сфері туризму в регіонах. Дослідження базується на аналізі туристичних потоків, частки туризму в ВВП, кількості активних суб'єктів у сфері туризму в динаміці за останні роки, аналізі динаміки зміни фонду колективних засобів розміщення; аналізі рівню та якості транспортного обслуговування і як це впливає на розвиток туристичних потоків; аналізі показників кореляції між кількістю підтверджених випадків COVID-19 та кількістю щоденних польотів.Результатами дослідження стали рейтинги з розвитку підприємницької активності в туризмі; виявлення факторів, що стримують розвиток підприємництва в туризмі, пропозиції по підвищенню розвитку основних видів туристичного підприємництва. Областю застосування результатів дослідження є діяльність суб'єктів туристичної індустрії: Міністерства культури і спорту, управлінь з розвитку туризму, туроператорів і турагентів, галузевих організацій, споживачі. Результати дослідження можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку туризму в рамках реалізації державної програми розвитку туризму до 2027 року. |
uk_UA |
dc.publisher |
Університету "КРОК" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;38.1.631 |
|
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
ринок туристичних послуг |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єкти туристичного підприємництва |
uk_UA |
dc.subject |
туристичний бізнес; стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
тенденції розвитку туристичного підприємництва |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |