DSpace Repository

Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва

Show simple item record

dc.contributor.author Малярчук, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-05-31T06:00:10Z
dc.date.available 2024-05-31T06:00:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Малярчук Н. М. Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва. Вчені записки Університету "КРОК". 2021. № 2(62). С. 92–98. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-6968
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16798
dc.description https://snku.krok.edu.ua/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/413 uk_UA
dc.description.abstract Сучасний туристичний бізнес є одним із найбільших та швидко зростаючих секторів економіки. Часто індустрія туризму розглядається в якості посередника економічних і соціальних змін в суспільстві. Крім того, туризм здатний підтримати загальнонаціональне об’єднання шляхом припливу іноземної валюти, заохочувати культурну діяльність і традиційні ремесла, зробити істотний вплив на різні сектори послуг. Індустрії туризму відводиться значна роль у створенні робочих місць, зниження рівня безробіття, переважно за рахунок розвитку туристичного підприємництва, здатного усунути соціальні проблеми, дати поштовх розвитку країни і поповненню бюджету, що приводить до зростання валового внутрішнього продукту. Мета роботи -визначити рівень розвитку підприємницької активності в сфері туризму в регіонах. Дослідження базується на аналізі туристичних потоків, частки туризму в ВВП, кількості активних суб'єктів у сфері туризму в динаміці за останні роки, аналізі динаміки зміни фонду колективних засобів розміщення; аналізі рівню та якості транспортного обслуговування і як це впливає на розвиток туристичних потоків; аналізі показників кореляції між кількістю підтверджених випадків COVID-19 та кількістю щоденних польотів.Результатами дослідження стали рейтинги з розвитку підприємницької активності в туризмі; виявлення факторів, що стримують розвиток підприємництва в туризмі, пропозиції по підвищенню розвитку основних видів туристичного підприємництва. Областю застосування результатів дослідження є діяльність суб'єктів туристичної індустрії: Міністерства культури і спорту, управлінь з розвитку туризму, туроператорів і турагентів, галузевих організацій, споживачі. Результати дослідження можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку туризму в рамках реалізації державної програми розвитку туризму до 2027 року. uk_UA
dc.publisher Університету "КРОК" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;38.1.631
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject ринок туристичних послуг uk_UA
dc.subject суб’єкти туристичного підприємництва uk_UA
dc.subject туристичний бізнес; стратегія uk_UA
dc.subject тенденції розвитку туристичного підприємництва uk_UA
dc.title Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва uk_UA
dc.title.alternative Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account