dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T06:01:32Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T06:01:32Z |
|
dc.date.issued |
2024-05-16 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок Н. В. Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024. С. 18-20. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806 |
|
dc.description.abstract |
тактів між народами. Сучасна комунікативна культура виступає основною ланкою "нового гуманізму", де туризм представляє найбільш демократичний спосіб її реалізації. Результати міжкультурних контактів в значній мірі залежать від здатності їх учасників взаєморозуміння та досягнення консенсусу, що визначається етнічною культурою, психологією та цінностями кожної з взаємодіючих сторін |
uk_UA |
dc.publisher |
Юлія Чабаненко |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;338.48:33214 |
|
dc.subject |
Туризм |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна культура |
uk_UA |
dc.subject |
міжкультурна комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
туристичне підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність управління |
uk_UA |
dc.title |
Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |