00 DSpace/Manakin Repository

Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-05-31T06:01:32Z
dc.date.available 2024-05-31T06:01:32Z
dc.date.issued 2024-05-16
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024. С. 18-20. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806
dc.description.abstract тактів між народами. Сучасна комунікативна культура виступає основною ланкою "нового гуманізму", де туризм представляє найбільш демократичний спосіб її реалізації. Результати міжкультурних контактів в значній мірі залежать від здатності їх учасників взаєморозуміння та досягнення консенсусу, що визначається етнічною культурою, психологією та цінностями кожної з взаємодіючих сторін uk_UA
dc.publisher Юлія Чабаненко uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;338.48:33214
dc.subject Туризм uk_UA
dc.subject комунікативна культура uk_UA
dc.subject міжкультурна комунікація uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.subject ефективність управління uk_UA
dc.title Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. uk_UA
dc.title.alternative Міжкультурна комункація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу