Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Медведєва, Анастасія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-03T11:05:54Z | |
dc.date.available | 2024-06-03T11:05:54Z | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.citation | Медведєва А.О. Використання Інтернет-ресурсів та онлайн-платформ у навчанні польської мови. Актуальні питання у сучасній науці. 2024. № 5(23). С. 876–887. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16838 | |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-5(23)-876-887 | uk_UA |
dc.description.abstract | У сучасному цифровому світі використання Інтернет-ресурсів та онлайн-платформ стало невід’ємною частиною освітнього процесу. Вивчення польської мови не є винятком, оскільки ці інструменти пропонують здобувачам освіти безліч можливостей покращити свої мовні навички та знання. У статті досліджено роль і значення Інтернет-ресурсів у польськомовній освіті, висвітлено їх переваги та недоліки та подано рекомендації щодо їх ефективного застосування. Наголошено, що Інтернет-ресурси грають важливу роль у навчанні мов, допомагаючи здобувачам освіти отримати доступ до різноманітної інформації, розвивати навички та досягати успіху у вивченні мови. Зазначено, що сучасні підходи до використання онлайн-платформ в освітньому процесі допомагають здобувачам освіти отримати доступ до різноманітних навчальних матеріалів, покращити свої навички та досягти успіху у вивченні мови. Підкреслено, що розглянуті типи Інтернет-ресурсів та онлайн-платформ (мовні курси та онлайн-школи; мовні відеоуроки та онлайн-курси; мовні додатки для смартфонів та планшетів; інтерактивні мовні ігри та завдання; мовні форуми та спільноти) надають різноманітні можливості для вивчення польської мови, дозволяючи здобувачам освіти обирати той підхід, який найбільше відповідає їхнім потребам та стилю навчання. Також, у процесі вивчення польської мови, доцільно використовувати допоміжні Інтернет-ресурсів, як от вебсайти, блоги, соціальні мережі, форуми, освітні платформи, портали новин та інформації тощо. Під час дослідження питання використання Інтернет-ресурсів та онлайн-платформ у навчанні польської мови було виділено основні переваги та недоліки. До переваг віднено доступність, гнучкість у навчання, широкий вибір ресурсів, інтерактивність. До недоліків використання Інтернет-ресурсів та онлайн-платформ у навчанні польської мови ми виділили наступні: розсіяна увага, недостатність контролю, необхідність самодисципліни, неспроможність у вирішенні складних завдань, недостатня якість контенту, проблеми з безпекою. Отже, розумне використання Інтернет-ресурсів і онлайн-платформ може значно покращити досвід вивчення польської мови. Ефективно використовуючи ці інструменти, здобувачі освіти можуть отримати доступ до великої кількості різноманітних навчальних матеріалів, персоналізувати свій навчальний процес і брати участь в інтерактивній та автентичній мовній практиці. Педагоги відіграють вирішальну роль у спрямуванні здобувачів освіти до відповідних ресурсів, створенні сприятливого навчального середовища та забезпеченні ефективної інтеграції технологій у процес вивчення польської мови. Оскільки технології продовжують розвиватися, як здобувачі освіти, так і викладачі повинні постійно навчатися та адаптувати свої навички, щоб використовувати весь потенціал онлайн-ресурсів для ефективного опанування польської мови. | uk_UA |
dc.publisher | Наукові перспективи | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.016:811.162.1]:004.7](045) | |
dc.subject | вивчення польської мови | uk_UA |
dc.subject | Інтернет-ресурси | uk_UA |
dc.subject | онлайн-платформи | uk_UA |
dc.subject | переваги | uk_UA |
dc.subject | недоліки | uk_UA |
dc.subject | рекомендації | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
dc.subject | вебсайт | uk_UA |
dc.subject | блог | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | форум | uk_UA |
dc.title | Використання Інтернет-ресурсів та онлайн-платформ у навчанні польської мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |