dc.contributor.author |
Поворознюк, Інна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T11:27:23Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T11:27:23Z |
|
dc.date.issued |
2024-05-16 |
|
dc.identifier.citation |
Поворознюк І.М. Емпіричний МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). – Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024.С.116-118 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16842 |
|
dc.description.abstract |
Реалії сьогодення показують, що в сучасних умовах господарювання необхідно велику увагу зосереджувати саме на споживача. Хоча при аналізі існуючих концепцій маркетингу можна спостерігати, що більшість із них орієнтуються все ж таки на продукт/послугу та споживання. Традиційні маркетингові підходи індустріальної епохи, які використовують інформаційні технології, бренди та комунікації не відповідають сучасним реаліям. І саме емпіричний маркетинг орієнтований на розумінні споживача та на створенні нових вражень. |
uk_UA |
dc.publisher |
Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 338.48:33214 ББК 65.43 Т 88; |
|
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
індустрія гостинності |
uk_UA |
dc.title |
ЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |