DSpace Repository

ЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Поворознюк, Інна Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-06-03T11:27:23Z
dc.date.available 2024-06-03T11:27:23Z
dc.date.issued 2024-05-16
dc.identifier.citation Поворознюк І.М. Емпіричний МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). – Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024.С.116-118 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16842
dc.description.abstract Реалії сьогодення показують, що в сучасних умовах господарювання необхідно велику увагу зосереджувати саме на споживача. Хоча при аналізі існуючих концепцій маркетингу можна спостерігати, що більшість із них орієнтуються все ж таки на продукт/послугу та споживання. Традиційні маркетингові підходи індустріальної епохи, які використовують інформаційні технології, бренди та комунікації не відповідають сучасним реаліям. І саме емпіричний маркетинг орієнтований на розумінні споживача та на створенні нових вражень. uk_UA
dc.publisher Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 338.48:33214 ББК 65.43 Т 88;
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.title ЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ uk_UA
dc.title.alternative ЕМПІРИЧНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account