DSpace Repository

Удосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Гуменюк, Алла Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-06-24T07:23:48Z
dc.date.available 2024-06-24T07:23:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гуменюк А.В. Удосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємств: монографія. МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини Умань: Візаві, 2023. 218 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16859
dc.description.abstract У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково - методичні підходи, щодо формування маркетингової діяльності в овочевих підприємствах, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку маркетингу в овочевих підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції маркетингу як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування моделі маркетингу овочевих підприємств. Рекомендовано для фахівців з питань маркетингу, вчених-економістів, викладачів і здобувачів вищих навчальних закладів. uk_UA
dc.publisher Умань : Візаві uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject кон'юнктура ринкова uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингової діяльності овочевих підприємств uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account