dc.contributor.author |
Богашко, Олександр Леонідович |
|
dc.contributor.author |
Богашко, Ірина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-24T12:52:11Z |
|
dc.date.available |
2024-06-24T12:52:11Z |
|
dc.date.issued |
2024-03-07 |
|
dc.identifier.citation |
Богашко О. Л., Богашко І. О. Маркетинговий менеджмент – інноваційний підхід до управління підприємством. Сучасні технології маркетингу : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Луцьк, 7 березня 2024 р.,) / Відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк : Вежа-Друк, 2024. С. 271–274. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-940-562-3 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16871 |
|
dc.description.abstract |
Однією з основних передумов для сталого розвитку підприємства та формування ринкових відносин є ефективне управління маркетингом, яке відіграє важливу роль у системі управління підприємством. Вибір ефективних методів маркетингового управління фірмою залежить від здатності керівників дотримуватися актуальних тенденцій, що характеризують розвиток сучасного ринку. Серед них можна виділити підвищення значення якості, цінності та задоволення споживачів, необхідність побудови стійких взаємовідносин з ними; глобальне мислення; зміцнення ролі галузей з високим рівнем технологічного розвитку в бізнесі; підвищення значення маркетингу послуг, формування довіри до установи та інші аспекти. |
uk_UA |
dc.publisher |
Луцьк : Вежа-Друк |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;339.138(06) |
|
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес-процеси |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинговий менеджмент – інноваційний підхід до управління підприємством |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |