00 DSpace/Manakin Repository

Маркетинговий менеджмент – інноваційний підхід до управління підприємством

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богашко, Олександр Леонідович
dc.contributor.author Богашко, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-06-24T12:52:11Z
dc.date.available 2024-06-24T12:52:11Z
dc.date.issued 2024-03-07
dc.identifier.citation Богашко О. Л., Богашко І. О. Маркетинговий менеджмент – інноваційний підхід до управління підприємством. Сучасні технології маркетингу : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Луцьк, 7 березня 2024 р.,) / Відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк : Вежа-Друк, 2024. С. 271–274. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-940-562-3
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16871
dc.description.abstract Однією з основних передумов для сталого розвитку підприємства та формування ринкових відносин є ефективне управління маркетингом, яке відіграє важливу роль у системі управління підприємством. Вибір ефективних методів маркетингового управління фірмою залежить від здатності керівників дотримуватися актуальних тенденцій, що характеризують розвиток сучасного ринку. Серед них можна виділити підвищення значення якості, цінності та задоволення споживачів, необхідність побудови стійких взаємовідносин з ними; глобальне мислення; зміцнення ролі галузей з високим рівнем технологічного розвитку в бізнесі; підвищення значення маркетингу послуг, формування довіри до установи та інші аспекти. uk_UA
dc.publisher Луцьк : Вежа-Друк uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;339.138(06)
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject бізнес-процеси uk_UA
dc.title Маркетинговий менеджмент – інноваційний підхід до управління підприємством uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу