dc.contributor.author |
Стеценко, Надія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-25T08:36:59Z |
|
dc.date.available |
2024-06-25T08:36:59Z |
|
dc.date.issued |
2024-02 |
|
dc.identifier.citation |
Стеценко Н.М. Організація навчальної діяльності майбутніх управлінців у процесі формування інклюзивної компетентності. Наукові інновації та передові технології. 2024. № 2(30). С. 1359-1352 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16876 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-2(30)-1339-1351 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розвиток інклюзивної компетентності у майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти є надзвичайно важливим для організації освітнього процесу та створення освітнього середовища, що відповідає потребам усіх учнів, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей. Ця компетентність включає здатність розуміти різноманітність учнівського контингенту, ефективно управляти інклюзивним освітнім середовищем та сприяти рівному доступу до навчання для всіх учасників освітнього процесу. |
uk_UA |
dc.publisher |
Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 001.32:1 /3](477)(02); |
|
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
керівник закладу загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
учасники освітнього процесу |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна компетентність, |
uk_UA |
dc.title |
Організація навчальної діяльності майбутніх управлінців у процесі формування інклюзивної компетентності |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Організація навчальної діяльності майбутніх управлінців у процесі формування інклюзивної компетентності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |