Abstract:
У роботі розглядається питання формування інклюзивної компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти. Визначено, що формуванню інклюзивної компетентності у майбутніх менеджерів освітнього закладу сприяє активне застосування Інтернет-технологій, які використовуються не лише для здобуття освіти за спеціальністю, а й орієнтуються на ті цілі, які повинен буде реалізувати випускник закладу вищої освіти (ЗВО): компенсаційні, комунікаційні та дидактичні. У роботі деталізовано завдання, які повинен виконувати майбутній керівник закладу освіти та описано конкретні приклади організації навчальної роботи студентів у процесі оволодіння освітньою програмою «Управління закладом освіти». Зокрема, студенти розв’язують завдання щодо облаштування шкільних приміщень з урахуванням інклюзивного підходу, визначення послідовності дій при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, розробки індивідуальної програми розвитку тощо.