00 DSpace/Manakin Repository

СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малярчук, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-06-26T07:08:19Z
dc.date.available 2024-06-26T07:08:19Z
dc.date.issued 2024-03-26
dc.identifier.citation Стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад: тенденції та перспективи : монографія. Умань : Візаві, 2024. 146 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-304-525-2
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16879
dc.description.abstract У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково-методичні підходи, щодо стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку маркетингу в туристичних підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції туристичних підприємств як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування тенденцій та перспектив маркетингу туристичних підприємств. Рекомендовано для фахівців з питань маркетингу, вчених-економістів, викладачів і здобувачів вищих навчальних закладів. uk_UA
dc.publisher Умань : Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;338.48:352](02)
dc.subject Стратегія розвитку uk_UA
dc.subject територіальнів громади uk_UA
dc.subject економічний розвиток uk_UA
dc.subject туристичні підприємництва uk_UA
dc.subject інформаційне забезпечення uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.title СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ uk_UA
dc.title.alternative СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу