dc.contributor.author |
Малярчук, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-26T07:08:19Z |
|
dc.date.available |
2024-06-26T07:08:19Z |
|
dc.date.issued |
2024-03-26 |
|
dc.identifier.citation |
Стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад: тенденції та перспективи : монографія. Умань : Візаві, 2024. 146 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-304-525-2 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16879 |
|
dc.description.abstract |
У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково-методичні підходи, щодо стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку маркетингу в туристичних підприємствах, сформовано наукові підходи до розвитку інноваційної функції туристичних підприємств як важливої складової його ефективності, запропоновано концептуальний підхід до формування тенденцій та перспектив маркетингу туристичних підприємств. Рекомендовано для фахівців з питань маркетингу, вчених-економістів, викладачів і здобувачів вищих навчальних закладів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : Візаві |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;338.48:352](02) |
|
dc.subject |
Стратегія розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
територіальнів громади |
uk_UA |
dc.subject |
економічний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
туристичні підприємництва |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційне забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.title |
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |