Abstract:
Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти до впровадження STREAM-технологій у практичну діяльність. Один з ключових аспектів статті – це аналіз стану впровадження у закладах вищої освіти освітніх компонентів, що передбачають підготовку майбутніх вихователів до впровадження технологій STREAM-освіти у практичну діяльність. У результаті аналізу освітніх програм спеціальності 012 Дошкільна освіта закладів вищої освіти було виявлено, що лише 23% ЗВО готують майбутніх вихователів у відповідності до викликів сучасності, зокрема, до впровадження STREAM-освіти у практичну діяльність з вихованцями закладів дошкільної освіти.У статті наведено приклад підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини до впровадження технологій STREAM-освіти в освітній процес закладів дошкільної освіти. Зокрема, у статті описано зміст робочої програми з дисципліни «Технології STEM-освіти», розробленої для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, та охарактеризовано лекційний курс дисципліни. Автор звертає увагу на необхідність використання STREAM-технологій у процесі навчання майбутніх вихователів. Він пропонує різноманітні методи та інструменти, що можуть бути використані для формування умінь використовувати зазначену інноваційну технологію ефективно у своїй майбутній професійній діяльності.