00 DSpace/Manakin Repository

Роль вихователя в стимулюванні естетичного розвитку дітей дошкільного віку: підходи та методи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Найдюк, Ірина Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-06-26T11:37:43Z
dc.date.available 2024-06-26T11:37:43Z
dc.date.issued 2024-04-25
dc.identifier.citation Найдюк І. С. Роль вихователя в стимулюванні естетичного розвитку дітей дошкільного віку: підходи та методи. Перспективи та інновації науки. 2024. №4(38). С. 440-450 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16882
dc.description https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-440-450 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто естетичне виховання як важлива організація життя та діяльності дитини для розвитку її естетичних почуттів, формуванню знань й уявлень про навколишній світ, естетичного ставлення до нього. Досліджено складові естетичної вихованості дітей дошкільного віку (акумулятивна, ціннісно-спонукальна, творчо-результативна). Проаналізовано елементи естетичної культури як важливого складника всебічного розвитку особистості. Метою естетичного розвитку дитина є формування естетичної культури особистості, яка складається з таких компонентів як естетична свідомість, естетичні потреби, естетична діяльність. Виокремлено два напрями в етапах становлення естетичної культури. Встановлено, що естетичне сприймання поєднує емоційний та пізнавальний компоненти. uk_UA
dc.publisher Київ: Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject естетичне виховання uk_UA
dc.subject естетична культура uk_UA
dc.subject естетичні почуття uk_UA
dc.subject естетичний ідеал uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject заклад дошкільної освіти uk_UA
dc.title Роль вихователя в стимулюванні естетичного розвитку дітей дошкільного віку: підходи та методи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу