Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Найдюк, Ірина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-26T11:37:43Z | |
dc.date.available | 2024-06-26T11:37:43Z | |
dc.date.issued | 2024-04-25 | |
dc.identifier.citation | Найдюк І. С. Роль вихователя в стимулюванні естетичного розвитку дітей дошкільного віку: підходи та методи. Перспективи та інновації науки. 2024. №4(38). С. 440-450 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16882 | |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-440-450 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто естетичне виховання як важлива організація життя та діяльності дитини для розвитку її естетичних почуттів, формуванню знань й уявлень про навколишній світ, естетичного ставлення до нього. Досліджено складові естетичної вихованості дітей дошкільного віку (акумулятивна, ціннісно-спонукальна, творчо-результативна). Проаналізовано елементи естетичної культури як важливого складника всебічного розвитку особистості. Метою естетичного розвитку дитина є формування естетичної культури особистості, яка складається з таких компонентів як естетична свідомість, естетичні потреби, естетична діяльність. Виокремлено два напрями в етапах становлення естетичної культури. Встановлено, що естетичне сприймання поєднує емоційний та пізнавальний компоненти. | uk_UA |
dc.publisher | Київ: Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | естетичне виховання | uk_UA |
dc.subject | естетична культура | uk_UA |
dc.subject | естетичні почуття | uk_UA |
dc.subject | естетичний ідеал | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.title | Роль вихователя в стимулюванні естетичного розвитку дітей дошкільного віку: підходи та методи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |