dc.contributor.author |
Найдюк, Ірина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-26T11:37:43Z |
|
dc.date.available |
2024-06-26T11:37:43Z |
|
dc.date.issued |
2024-04-25 |
|
dc.identifier.citation |
Найдюк І. С. Роль вихователя в стимулюванні естетичного розвитку дітей дошкільного віку: підходи та методи. Перспективи та інновації науки. 2024. №4(38). С. 440-450 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16882 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-4(38)-440-450 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто естетичне виховання як важлива організація життя та діяльності дитини для розвитку її естетичних почуттів, формуванню знань й уявлень про навколишній світ, естетичного ставлення до нього. Досліджено складові естетичної вихованості дітей дошкільного віку (акумулятивна, ціннісно-спонукальна, творчо-результативна). Проаналізовано елементи естетичної культури як важливого складника всебічного розвитку особистості. Метою естетичного розвитку дитина є формування естетичної культури особистості, яка складається з таких компонентів як естетична свідомість, естетичні потреби, естетична діяльність. Виокремлено два напрями в етапах становлення естетичної культури. Встановлено, що естетичне сприймання поєднує емоційний та пізнавальний компоненти. |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ: Видавнича група «Наукові перспективи» |
uk_UA |
dc.subject |
естетичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
естетична культура |
uk_UA |
dc.subject |
естетичні почуття |
uk_UA |
dc.subject |
естетичний ідеал |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.title |
Роль вихователя в стимулюванні естетичного розвитку дітей дошкільного віку: підходи та методи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |