dc.contributor.author |
Найдюк, Ірина Сергіївна |
|
dc.contributor.author |
Семчук, Богдан Іванович |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-26T12:00:52Z |
|
dc.date.available |
2024-06-26T12:00:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Найдюк І.С., Семчук Б.І. Цифрова грамотність майбутніх вихователів як один з елементів готовності до використання STEM-технологій у роботі з дітьми. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E24142. №12(31) 2023. С. 122-130 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16891 |
|
dc.description |
https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-12(31)-122-130 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність поняття «цифрова грамотність», її роль у складі STEM-освіти, обґрунтовано важливість цифрової грамотності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як одного з елементів готовності до використання STEM-технологій у роботі з дітьми. У ході аналізу теоретичних досліджень виявлено, що формування цифрової компетентності вихователя передбачає використання новітніх цифрових засобів, вміння створювати відповідне середовище для своїх дітей, знати шляхи та засоби безпечного поводження в мережі Інтернет, а також уміти захищати особисту інформацію у цифровому просторі. Також дані навички мають доповнюватися такими якостями, як критичне мислення, медіаграмотність, комунікаційні навички тощо. |
uk_UA |
dc.publisher |
Praha, České republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. , Česká republika International Economic Institute s.r.o. |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова грамотність |
uk_UA |
dc.subject |
STEM-технології |
uk_UA |
dc.subject |
вихователі закладу дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.title |
Цифрова грамотність майбутніх вихователів як один з елементів готовності до використання STEM-технологій у роботі з дітьми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |