Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Найдюк, Ірина Сергіївна | |
dc.contributor.author | Семчук, Богдан Іванович | |
dc.date.accessioned | 2024-06-26T12:00:52Z | |
dc.date.available | 2024-06-26T12:00:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Найдюк І.С., Семчук Б.І. Цифрова грамотність майбутніх вихователів як один з елементів готовності до використання STEM-технологій у роботі з дітьми. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E24142. №12(31) 2023. С. 122-130 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16891 | |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-12(31)-122-130 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність поняття «цифрова грамотність», її роль у складі STEM-освіти, обґрунтовано важливість цифрової грамотності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти як одного з елементів готовності до використання STEM-технологій у роботі з дітьми. У ході аналізу теоретичних досліджень виявлено, що формування цифрової компетентності вихователя передбачає використання новітніх цифрових засобів, вміння створювати відповідне середовище для своїх дітей, знати шляхи та засоби безпечного поводження в мережі Інтернет, а також уміти захищати особисту інформацію у цифровому просторі. Також дані навички мають доповнюватися такими якостями, як критичне мислення, медіаграмотність, комунікаційні навички тощо. | uk_UA |
dc.publisher | Praha, České republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. , Česká republika International Economic Institute s.r.o. | uk_UA |
dc.subject | цифрова грамотність | uk_UA |
dc.subject | STEM-технології | uk_UA |
dc.subject | вихователі закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Цифрова грамотність майбутніх вихователів як один з елементів готовності до використання STEM-технологій у роботі з дітьми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |