DSpace Repository

Геймифікація як інноваційний інструмент маркетингу в туризмі.

Show simple item record

dc.contributor.author Барвінок, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-06-26T12:21:08Z
dc.date.available 2024-06-26T12:21:08Z
dc.date.issued 2024-05-21
dc.identifier.citation Барвінок Н. В. Геймифікація як інноваційний інструмент маркетингу в туризмі. Актуальні питання розвитку економіки: світові та національні аспекти: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21 трав. 2024 р.) Умань : Візаві, 2024. С. 216-220. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16895
dc.description.abstract Геймифікація в туристичній індустрії стає все більш популярним і ефективним інструментом для залучення уваги клієнтів, підвищення взаємодії з ними та стимулювання бажаної поведінки. Використання різноманітних геймифікаційних механік, таких як рівнева система, опитування та голосування, ігри з доповненою реальністю та інші, дозволяє туроператорам і готелям привертати увагу та зацікавленість клієнтів, підвищувати їхню лояльність та сприяти збільшенню продажів. uk_UA
dc.publisher Умань: Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;33(477+100)](06)
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject геймифікація uk_UA
dc.subject інструменти марктеингу uk_UA
dc.subject інноваційний маркетинг uk_UA
dc.title Геймифікація як інноваційний інструмент маркетингу в туризмі. uk_UA
dc.title.alternative Геймифікація як інноваційний інструмент маркетингу в туризмі. uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account