dc.contributor.author |
Барвінок, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-26T12:21:08Z |
|
dc.date.available |
2024-06-26T12:21:08Z |
|
dc.date.issued |
2024-05-21 |
|
dc.identifier.citation |
Барвінок Н. В. Геймифікація як інноваційний інструмент маркетингу в туризмі. Актуальні питання розвитку економіки: світові та національні аспекти: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21 трав. 2024 р.) Умань : Візаві, 2024. С. 216-220. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16895 |
|
dc.description.abstract |
Геймифікація в туристичній індустрії стає все більш популярним і ефективним інструментом для залучення уваги клієнтів, підвищення взаємодії з ними та стимулювання бажаної поведінки. Використання різноманітних геймифікаційних механік, таких як рівнева система, опитування та голосування, ігри з доповненою реальністю та інші, дозволяє туроператорам і готелям привертати увагу та зацікавленість клієнтів, підвищувати їхню лояльність та сприяти збільшенню продажів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: Візаві |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;33(477+100)](06) |
|
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
геймифікація |
uk_UA |
dc.subject |
інструменти марктеингу |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційний маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Геймифікація як інноваційний інструмент маркетингу в туризмі. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Геймифікація як інноваційний інструмент маркетингу в туризмі. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |