00 DSpace/Manakin Repository

Гендерна ідентичність і мотивація студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горенко, Мар'яна Вячеславівна
dc.date.accessioned 2024-06-26T12:25:40Z
dc.date.available 2024-06-26T12:25:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation 8. Горенко М. В. Гендерна ідентичність і мотивація студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри. Психологічний журнал. Умань : ВПЦ «Візаві», 2021. Вип. 7. С. 13–20. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16897
dc.description http://psyj.udpu.edu.ua/article/view/234550 uk_UA
dc.description.abstract В статті розглянуті питання гендерної ідентичності особистості та її взаємозв’язку з мотивацією студентів-психологів, що дозволило поглибити розуміння стану психологічної готовності до здійснення професійної кар’єри загалом та мотиваційно-цільового компоненту цього феномену зокрема. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психолого-педагогічних джерел з досліджуваної проблематики, узагальнення та систематизація даних; емпіричні – методика «Маскулінність-фемінність» С. Бема, методика «Мотивація навчання у вузі» Т. Ільїної. Визначено, що найбільша кількість респондентів виявилась у групі з андрогенним типом – 50 %, кількість респондентів з фемінним типом ідентичності нараховує 20 % і респондентів з маскулінним типом – 30 %. Вираженість андрогінного типу вказує на те, що риси особистості представлені гармонійно і взаємодоповнюють один одного, за рахунок чого підвищуються адаптивні функції індивіда. Порівняльний аналіз гендерної ідентичності та мотивації студентів-психологів до здійснення професійної діяльності показав, що для маскулінних респондентів в більшій мірі характерні мотиви, пов’язані з визнанням, престижом («мотиви отримання диплому»), а для фемінних та антрогінних респондентів - навчально-пізнавальні та соціальні («мотиви набуття знань», «мотиви оволодіння професією»). uk_UA
dc.publisher Психологічний журнал. Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject психологічна готовність uk_UA
dc.subject студенти-психологи uk_UA
dc.subject гендерні особливості uk_UA
dc.subject гендерна ідентичність uk_UA
dc.subject кар’єра психолога uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.title Гендерна ідентичність і мотивація студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу