Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горенко, Мар'яна Вячеславівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-26T12:25:40Z | |
dc.date.available | 2024-06-26T12:25:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | 8. Горенко М. В. Гендерна ідентичність і мотивація студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри. Психологічний журнал. Умань : ВПЦ «Візаві», 2021. Вип. 7. С. 13–20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16897 | |
dc.description | http://psyj.udpu.edu.ua/article/view/234550 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуті питання гендерної ідентичності особистості та її взаємозв’язку з мотивацією студентів-психологів, що дозволило поглибити розуміння стану психологічної готовності до здійснення професійної кар’єри загалом та мотиваційно-цільового компоненту цього феномену зокрема. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психолого-педагогічних джерел з досліджуваної проблематики, узагальнення та систематизація даних; емпіричні – методика «Маскулінність-фемінність» С. Бема, методика «Мотивація навчання у вузі» Т. Ільїної. Визначено, що найбільша кількість респондентів виявилась у групі з андрогенним типом – 50 %, кількість респондентів з фемінним типом ідентичності нараховує 20 % і респондентів з маскулінним типом – 30 %. Вираженість андрогінного типу вказує на те, що риси особистості представлені гармонійно і взаємодоповнюють один одного, за рахунок чого підвищуються адаптивні функції індивіда. Порівняльний аналіз гендерної ідентичності та мотивації студентів-психологів до здійснення професійної діяльності показав, що для маскулінних респондентів в більшій мірі характерні мотиви, пов’язані з визнанням, престижом («мотиви отримання диплому»), а для фемінних та антрогінних респондентів - навчально-пізнавальні та соціальні («мотиви набуття знань», «мотиви оволодіння професією»). | uk_UA |
dc.publisher | Психологічний журнал. Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність | uk_UA |
dc.subject | студенти-психологи | uk_UA |
dc.subject | гендерні особливості | uk_UA |
dc.subject | гендерна ідентичність | uk_UA |
dc.subject | кар’єра психолога | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | Гендерна ідентичність і мотивація студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |