dc.contributor.author |
Горенко, Мар'яна Вячеславівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-26T12:25:40Z |
|
dc.date.available |
2024-06-26T12:25:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
8. Горенко М. В. Гендерна ідентичність і мотивація студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри. Психологічний журнал. Умань : ВПЦ «Візаві», 2021. Вип. 7. С. 13–20. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16897 |
|
dc.description |
http://psyj.udpu.edu.ua/article/view/234550 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглянуті питання гендерної ідентичності особистості та її взаємозв’язку з мотивацією студентів-психологів, що дозволило поглибити розуміння стану психологічної готовності до здійснення професійної кар’єри загалом та мотиваційно-цільового компоненту цього феномену зокрема. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психолого-педагогічних джерел з досліджуваної проблематики, узагальнення та систематизація даних; емпіричні – методика «Маскулінність-фемінність» С. Бема, методика «Мотивація навчання у вузі» Т. Ільїної. Визначено, що найбільша кількість респондентів виявилась у групі з андрогенним типом – 50 %, кількість респондентів з фемінним типом ідентичності нараховує 20 % і респондентів з маскулінним типом – 30 %. Вираженість андрогінного типу вказує на те, що риси особистості представлені гармонійно і взаємодоповнюють один одного, за рахунок чого підвищуються адаптивні функції індивіда. Порівняльний аналіз гендерної ідентичності та мотивації студентів-психологів до здійснення професійної діяльності показав, що для маскулінних респондентів в більшій мірі характерні мотиви, пов’язані з визнанням, престижом («мотиви отримання диплому»), а для фемінних та антрогінних респондентів - навчально-пізнавальні та соціальні («мотиви набуття знань», «мотиви оволодіння професією»). |
uk_UA |
dc.publisher |
Психологічний журнал. Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
психологічна готовність |
uk_UA |
dc.subject |
студенти-психологи |
uk_UA |
dc.subject |
гендерні особливості |
uk_UA |
dc.subject |
гендерна ідентичність |
uk_UA |
dc.subject |
кар’єра психолога |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.title |
Гендерна ідентичність і мотивація студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |