dc.contributor.author |
Музика, Ольга Яношівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-27T11:55:41Z |
|
dc.date.available |
2024-06-27T11:55:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с., С. 148-155. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16899 |
|
dc.description |
http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/46/30.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження визначається необхідністю обґрунтування методологічних засад підготовки художника-педагога до професійного саморозвитку. У статті акцентовано увагу на тому, що головною метою освіти має бути виховання особистості з гуманістичним світоглядом, духовно і морально зрілої, спрямованої на особистісне зростання і самореалізацію. З’ясовано сутність та особливості процесу підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Підготовку художника-педагога розглянуто як цілісну систему формування загальнопедагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок студентів, їх здатності до художньо-педагогічної діяльності. Уточнено поняття методології, як загальної системи теоретичних знань, що виконують роль провідних принципів наукового пізнання, шляхів і засобів реалізації наукового дослідження. Розглянуто наявні методологічні підходи (аксіологічний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований, системно-синергетичний та акмеологічний) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Обґрунтовано сутність акмеологічного підходу до фахової підготовки художника-педагога, як такого, що має важливе значення у сфері художньо-педагогічної освіти. Адже саме з позиції акмеологічного підходу готовність майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку забезпечується стимулюванням досягнення вершин досконалості, формуванням художньо-педагогічної майстерності та професіоналізму. Аргументовано доцільність використання педагогічних принципів акмеологічного підходу в процесі фахової (образотворчої і педагогічної) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку в єдності із загальноосвітніми методологічними засадами організації мистецько-освітнього процесу. |
uk_UA |
dc.publisher |
«Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378.018.8:373.011.3-051:74]:37.041; |
|
dc.subject |
мистецька освіта, |
uk_UA |
dc.subject |
методологічні засади, |
uk_UA |
dc.subject |
художник-педагог, |
uk_UA |
dc.subject |
професійний саморозвиток |
uk_UA |
dc.subject |
акмеологічний підхід. |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |