00 DSpace/Manakin Repository

Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Музика, Ольга Яношівна
dc.date.accessioned 2024-06-27T11:55:41Z
dc.date.available 2024-06-27T11:55:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с., С. 148-155. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16899
dc.description http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/46/30.pdf uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження визначається необхідністю обґрунтування методологічних засад підготовки художника-педагога до професійного саморозвитку. У статті акцентовано увагу на тому, що головною метою освіти має бути виховання особистості з гуманістичним світоглядом, духовно і морально зрілої, спрямованої на особистісне зростання і самореалізацію. З’ясовано сутність та особливості процесу підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Підготовку художника-педагога розглянуто як цілісну систему формування загальнопедагогічних та спеціальних знань, умінь, навичок студентів, їх здатності до художньо-педагогічної діяльності. Уточнено поняття методології, як загальної системи теоретичних знань, що виконують роль провідних принципів наукового пізнання, шляхів і засобів реалізації наукового дослідження. Розглянуто наявні методологічні підходи (аксіологічний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований, системно-синергетичний та акмеологічний) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку. Обґрунтовано сутність акмеологічного підходу до фахової підготовки художника-педагога, як такого, що має важливе значення у сфері художньо-педагогічної освіти. Адже саме з позиції акмеологічного підходу готовність майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку забезпечується стимулюванням досягнення вершин досконалості, формуванням художньо-педагогічної майстерності та професіоналізму. Аргументовано доцільність використання педагогічних принципів акмеологічного підходу в процесі фахової (образотворчої і педагогічної) підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку в єдності із загальноосвітніми методологічними засадами організації мистецько-освітнього процесу. uk_UA
dc.publisher «Інноваційна педагогіка». Одеса, 2022. Випуск 46. 430 с. uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378.018.8:373.011.3-051:74]:37.041;
dc.subject мистецька освіта, uk_UA
dc.subject методологічні засади, uk_UA
dc.subject художник-педагог, uk_UA
dc.subject професійний саморозвиток uk_UA
dc.subject акмеологічний підхід. uk_UA
dc.title Методологічні засади підготовки майбутнього художника-педагога до професійного саморозвитку: акмеологічний підхід. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу