Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ящук, Олена Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T11:26:23Z | |
dc.date.available | 2018-12-04T11:26:23Z | |
dc.date.issued | 2018-04-27 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10064 | |
dc.description.abstract | Сучасний темп розвитку науки і техніки висувають гострі вимоги до розвитку та формування особистості. Людина повинна бути здатною до систематичної самоосвіти і саморозвитку, повинна володіти прийомами логічного мислення. Починати цей розвиток слід в ранньому дитинстві. Навички, вміння, набуті в початкових класах, будуть служити фундаментом для формування навчальних компетентностей у більш старшому віці. Для розвитку логічних умінь молодшим школярам важливо дати основи логічних знань та вмінь. Важливо, щоб у процесі оволодіння логічними уміннями учень був суб'єктом навчальної діяльності, стосунки будувалися на основі співробітництва | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:373.3.011 | |
dc.subject | Педагогічні умови | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | логіка | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.title | Критерії підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |