dc.contributor.author |
Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-04T11:49:55Z |
|
dc.date.available |
2018-12-04T11:49:55Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-04 |
|
dc.identifier.citation |
Кучеренко І. Технологічний аспект вивчення української мови / І.А.Кучеренко // Дивослово. – 2018. − №6. – С. 9-15. |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10077 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; охарактеризовано поняття «субʼєктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
технологічний підхід |
uk |
dc.subject |
функції й етапи технології уроку |
|
dc.subject |
рефлексія |
|
dc.subject |
суб’єктний чинник |
|
dc.subject |
технологія уроку української мови |
|
dc.subject |
технологія навчання |
|
dc.subject |
педагогічна технологія |
|
dc.subject |
освітня технологія |
|
dc.title |
Технологічний аспект вивчення української мови / І.А.Кучеренко |
uk |
dc.type |
Article |
uk |