dc.contributor.author |
Підлипняк, Ірина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-06T09:24:37Z |
|
dc.date.available |
2013-11-06T09:24:37Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1011 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито проблему підготовки майбутніх педагогів в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність професійно-педагогічної підготовки. Розглядається суть термінів "готовність", "підготовка" до визначеної діяльності. Визначено зміст, етапи, компонентний склад професійно-педагогічної підготовки та запропоновано різні моделі її реалізації. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.13; |
|
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk |
dc.subject |
професійно-педагогічна підготовка |
uk |
dc.subject |
готовність |
uk |
dc.title |
Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти |
uk |
dc.type |
Article |
uk |