Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2013-11-06T09:24:37Z | |
dc.date.available | 2013-11-06T09:24:37Z | |
dc.date.issued | 2013-11-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1011 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблему підготовки майбутніх педагогів в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність професійно-педагогічної підготовки. Розглядається суть термінів "готовність", "підготовка" до визначеної діяльності. Визначено зміст, етапи, компонентний склад професійно-педагогічної підготовки та запропоновано різні моделі її реалізації. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.13; | |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |