dc.contributor.author |
Благодир, Людмила Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-05T07:38:19Z |
|
dc.date.available |
2018-12-05T07:38:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10143 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкривається доцільність формування алгоритмічної компетентності учнів на уроках математики, як складової інформаційно-цифрової компетентності. Висвітлюється зв'язок між поняттями «алгоритмічна компетентність», «алгоритмічна культура», «алгоритмічне мислення». Розкрито взаємозв’язок між складанням алгоритмічних приписів у математиці та складанням блок-схем у програмуванні. Показано доцільність використання такого зв’язку на уроках математики з метою попередження помилок учнів. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 51(072); |
|
dc.subject |
математика, навчання учнів, ключові компетентності, інформаційно-цифрова компетентність, інформаційна компетентність, алгоритм, алгоритмічна компетентність, попередження помилок |
uk |
dc.title |
АЛГОРИТМІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |