Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Благодир, Людмила Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T07:38:19Z | |
dc.date.available | 2018-12-05T07:38:19Z | |
dc.date.issued | 2018-12-05 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10143 | |
dc.description.abstract | У статті розкривається доцільність формування алгоритмічної компетентності учнів на уроках математики, як складової інформаційно-цифрової компетентності. Висвітлюється зв'язок між поняттями «алгоритмічна компетентність», «алгоритмічна культура», «алгоритмічне мислення». Розкрито взаємозв’язок між складанням алгоритмічних приписів у математиці та складанням блок-схем у програмуванні. Показано доцільність використання такого зв’язку на уроках математики з метою попередження помилок учнів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 51(072); | |
dc.subject | математика, навчання учнів, ключові компетентності, інформаційно-цифрова компетентність, інформаційна компетентність, алгоритм, алгоритмічна компетентність, попередження помилок | uk |
dc.title | АЛГОРИТМІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ | uk |
dc.type | Article | uk |