dc.description.abstract |
Предметно-професійна компетенція відображає наявність у майбутнього вчителя географії теоретичних знань про основні поняття та методи краєзнавства й туризму як наукового предмета, передбачаючи розвиток особистості майбутнього вчителя географії як краєзнавця-дослідника, його здатність до аналізу власної діяльності на основі особис¬тісної рефлексії (адекватність, самооцінювання, позитивна Я-концепція); розвиток особистісних якостей (цілеспрямованість, творчість, упевненість, активність, самостійність, відповідальність, креативність, гнучкість, критич¬ність, системність, мобільність, оперативність мислення в нестандартних ситуаціях туристського походу). У підготовці майбутніх учителів географії важливе вироблення системи фахових знань із теорії й методики навчання краєзнавства та туризму, сутності краєзнавчо-туристської роботи з учнями, особливостей дослідницької діяльності в процесі вивчення рідного краю, усвідомлення майбутніми вчителями географії знань щодо актуальних проблем викладання краєзнавства й туризму, що потребують розв’язання в педагогічній діяльності, методики проведення та способів представлення результатів краєзнавчо-туристської роботи. |
uk |