00 DSpace/Manakin Repository

Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цибульська, Вікторія Вікторівна
dc.date.accessioned 2018-12-08T19:15:12Z
dc.date.available 2018-12-08T19:15:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Цибульська В.В. Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту: спеціальність: 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населення uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10324
dc.description.abstract У дисертації вперше визначено особливості професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання, які відрізняються недостатнім рівнем теоретико-методичних знань на заочній формі навчання і фізичною підготовленістю, що у більшості студенток знаходиться на рівні учнів молодших класів. Визначено лімітуючі чинники, що негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів заочної форми навчання, серед яких: відсутність обов’язкових занять із фізичного виховання, низький рівень рухової активності, необізнаність з нормами професійно-прикладної фізичної підготовленості вчителів початкових класів, відсутність цілеспрямованих предметних самостійних занять і низький рівень мотивації до самовдосконалення. Визначено структуру мотиваційнихчинників, що впливає на активність самостійних занять студентів, серед яких: адекватність самооцінки фізичних можливостей, мотивація до успіху, мотив отримання знань, мотив оволодіння професією, емпатіядо дітей. Визначено можливість формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студенток заочної форми навчання при дотриманні спеціальних педагогічних умов організації і методичного забезпечення навчально-виховного процесу з фізичного виховання з використанням системи предметних цілеспрямованих самостійних занять.Одержало подальший розвиток уявлення про ціннісні орієнтації студентів педагогічних спеціальностей і динаміку їх ієрархії на різних курсах навчання; структура мотивації студентів до занять фізичними вправами з урахуванням емпатіїй адекватності самооцінки фізичних можливостей. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту uk
dc.relation.ispartofseries УДК;796.07 - (043.3)
dc.subject мотивація uk
dc.subject педагогічні спеціальності uk
dc.subject професійно-прикладна фізична підготовка uk
dc.subject форми навчання uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject фізична підготовка uk
dc.subject студенти uk
dc.title Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу