dc.contributor.author |
Цибульська, Вікторія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-08T19:15:12Z |
|
dc.date.available |
2018-12-08T19:15:12Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Цибульська В.В. Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спорту: спеціальність: 24.00.02 – фізична культура, фізичне виховання різних груп населення |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10324 |
|
dc.description.abstract |
У дисертації вперше визначено особливості професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання, які відрізняються недостатнім рівнем теоретико-методичних знань на заочній формі навчання і фізичною підготовленістю, що у більшості студенток знаходиться на рівні учнів молодших класів. Визначено лімітуючі чинники, що негативно впливають на стан професійно-прикладної фізичної підготовленості студентів заочної форми навчання, серед яких: відсутність обов’язкових занять із фізичного виховання, низький рівень рухової активності, необізнаність з нормами професійно-прикладної фізичної підготовленості вчителів початкових класів, відсутність цілеспрямованих предметних самостійних занять і низький рівень мотивації до самовдосконалення. Визначено структуру мотиваційнихчинників, що впливає на активність самостійних занять студентів, серед яких: адекватність самооцінки фізичних можливостей, мотивація до успіху, мотив отримання знань, мотив оволодіння професією, емпатіядо дітей. Визначено можливість формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студенток заочної форми навчання при дотриманні спеціальних педагогічних умов організації і методичного забезпечення навчально-виховного процесу з фізичного виховання з використанням системи предметних цілеспрямованих самостійних занять.Одержало подальший розвиток уявлення про ціннісні орієнтації студентів педагогічних спеціальностей і динаміку їх ієрархії на різних курсах навчання; структура мотивації студентів до занять фізичними вправами з урахуванням емпатіїй адекватності самооцінки фізичних можливостей. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Дніпропетровський державний інститут фізичної культури і спорту |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;796.07 - (043.3) |
|
dc.subject |
мотивація |
uk |
dc.subject |
педагогічні спеціальності |
uk |
dc.subject |
професійно-прикладна фізична підготовка |
uk |
dc.subject |
форми навчання |
uk |
dc.subject |
фізичне виховання |
uk |
dc.subject |
здоров’я |
uk |
dc.subject |
фізична підготовка |
uk |
dc.subject |
студенти |
uk |
dc.title |
Формування мотивації до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей на різних формах навчання |
uk |
dc.type |
Thesis |
uk |