00 DSpace/Manakin Repository

Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демченко, Ірина Івангвна
dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.date.accessioned 2018-12-09T07:26:05Z
dc.date.available 2018-12-09T07:26:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10325
dc.description 1. Демченко І. І., Пічкур М. О. Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: Друга Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20-21 квітня 2018 р.). Умань: Візаві, 2018. С. 12–14. uk
dc.description.abstract Одним зі шляхів ефективного використання гуманітарного потенціалу мистецької освіти є побудова художньо-дидактичного процесу на основі історичного підходу, що в сучасній практиці мистецької освіти недостатньо реалізований. Методологічними засадами цього підходу слід визнати такі історико-художні позиції навчання: розуміння сутності принципу історизму та відповідного йому дидактичному методу; усвідомлення необхідних і достатніх історико-мистецтвознавчих знань і методичних вмінь, якими необхідно оволодіти; прагнення набути передовий досвід роботи з історико-художнім матеріалом. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject художня дидактика uk
dc.subject історичний підхід
dc.subject методологія
dc.title Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці uk
dc.type ConfThesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу