dc.contributor.author |
Демченко, Ірина Івангвна |
|
dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-09T07:26:05Z |
|
dc.date.available |
2018-12-09T07:26:05Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10325 |
|
dc.description |
1. Демченко І. І., Пічкур М. О. Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: Друга Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20-21 квітня 2018 р.). Умань: Візаві, 2018. С. 12–14. |
uk |
dc.description.abstract |
Одним зі шляхів ефективного використання гуманітарного потенціалу мистецької освіти є побудова художньо-дидактичного процесу на основі історичного підходу, що в сучасній практиці мистецької освіти недостатньо реалізований. Методологічними засадами цього підходу слід визнати такі історико-художні позиції навчання: розуміння сутності принципу історизму та відповідного йому дидактичному методу; усвідомлення необхідних і достатніх історико-мистецтвознавчих знань і методичних вмінь, якими необхідно оволодіти; прагнення набути передовий досвід роботи з історико-художнім матеріалом. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
художня дидактика |
uk |
dc.subject |
історичний підхід |
|
dc.subject |
методологія |
|
dc.title |
Ефективність реалізації історичного підходу в художній дидактиці |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |