dc.contributor.author |
Гордаш, Андрій Миколайович |
|
dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-09T08:29:01Z |
|
dc.date.available |
2018-12-09T08:29:01Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.issn |
УДК 378: 7.012 – 051 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10329 |
|
dc.description |
Гордаш А. М., Пічкур М. О. Базис художньої майстерності й освітні орієнтири його формування у майбутнього художника-педагога. Научен вектор на Балканите. 2017. № 1. С. 5–8. |
uk |
dc.description.abstract |
Наукова новизна матеріалів статті полягає в тому, що вперше: уточнено сутність категорії «художня майстерність» як важливої професійної якості особистості митця, що позначається розвиненим естетичним сприйняттям об’єктів і явищ довкілля та художньої культури, художньо-естетичним смаком, сформованим умінням мислити образами, глибоким розумінням специфіки мови мистецтва, віртуозним володінням його засобами і технічними прийомами та здатністю за їх допомогою досягати високої художності й оригінальності продукованого твору; визначено специфіку художньої майстерності художника-педагога, що має творчо-діяльнісне підґрунтя і полягає в розвиненості його візуального досвіду, володінні образотворчою грамотністю і бездоганною технікою різних видів просторових мистецтв та стійкою мотивацією і силою волі до цілеспрямованого й активного продукування педагогічно значущих та об’єктивно ціннісних творів; доведено, що майбутній художник-педагог неодмінно має оволодіти графічним, живописним і композиційним базисом художньої майстерності, на формування якого необхідно чітко зорієнтувати мистецько-освітній процес у векторах міждисциплінарної інтеграції, реалізації проблемного, евристичного і навчально-творчого підходів та психодидактичного сприяння творчому розвитку студентів на засадах співпраці й самостійності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
майбутній художник-педагог |
uk |
dc.subject |
художня майстерність |
|
dc.subject |
базис |
|
dc.subject |
освітні орієнтири |
|
dc.subject |
мистецько-освітній процес |
|
dc.title |
Базис художньої майстерності й освітні орієнтири його формування у майбутнього художника-педагога |
uk |
dc.type |
Article |
uk |