DSpace Repository

Пропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Гервас, Ольга Геннадіївна
dc.date.accessioned 2018-12-10T07:42:11Z
dc.date.available 2018-12-10T07:42:11Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Гервас О. Г. Пропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчання: автореф. дис. ... канд. педаг. наук : 13.00.02 / Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. Київ, 2006. 20 с. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10334
dc.description.abstract АНОТАЦІЯ Гервас О.Г. ПРОПЕДЕВТИКА ДИЗАЙН-ОСВІТИ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання. Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ, 2006. Дисертаційне дослідження присвячене науковому обґрунтуванню змісту та розробці методики пропедевтичної підготовки учнів 5-9 класів з основ дизайну загальноосвітніх шкіл у процесі трудового навчання. У дослідженні пропедевтика дизайн-освіти розглядається як навчальний курс варіативної частини програми з трудового навчання “Основи дизайну”. У роботі охарактеризовано вітчизняний і зарубіжний досвід дизайн-освіти та основні напрями формування пропедевтичних курсів з основ дизайну. У дисертації доведено, що формування теоретичних знань та практичних умінь у галузі дизайну повинно здійснюватися за умови широкого використання засобів активізації навчально-трудової діяльності, а саме: методично обґрунтованих, з урахуванням вікових особливостей учнів, практичних, проектних і проектно-графічних завдань; використання наочності; технічних засобів навчання та контролю якості виконання практичних робіт, комплексного застосування різних форм і методів навчання. Усі положення теоретично обґрунтовані та експериментально перевірені, а їх результати підтвердили достатність та ефективність запропонованої методики викладання пропедевтичного курсу “Основи дизайну” в процесі трудового навчання Ключові слова: основи дизайну, пропедевтика дизайн-освіти, засоби активізації навчально-трудової діяльності, трудове навчання. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher м.Київ, ВЕТА-КОПІСЕРВІС uk
dc.relation.ispartofseries УДК;372.833:372.870.12
dc.subject Дизайн, освіта, пропедевтика, учні, трудове навчання uk
dc.title Пропедевтика дизайн-освіти учнів 5-9 класів у процесі трудового навчання uk
dc.type Synopsis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account