Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2018-12-13T11:14:52Z | |
dc.date.available | 2018-12-13T11:14:52Z | |
dc.date.issued | 2018-10-11 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10341 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається важлива проблема нової української школи-дитиноцентризм.Великого значення надається, де необхідно враховувати особливості фізичного, психічного, розумового розвитку дітей.Проаналізовані принципи,типи побудови,та негативні характеристики основних аналітичних одиниць адаптації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.011.033-053(043.2) | |
dc.subject | дитиноцентризм | uk |
dc.subject | громадянська діяльність | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність, | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | одиниці | uk |
dc.title | Дитиноцентризм-одна із компонент формули нової української школи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |