dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-13T11:14:52Z |
|
dc.date.available |
2018-12-13T11:14:52Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10341 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається важлива проблема нової української школи-дитиноцентризм.Великого значення надається, де необхідно враховувати особливості фізичного, психічного, розумового розвитку дітей.Проаналізовані принципи,типи побудови,та негативні характеристики основних аналітичних одиниць адаптації. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.011.033-053(043.2) |
|
dc.subject |
дитиноцентризм |
uk |
dc.subject |
громадянська діяльність |
uk |
dc.subject |
індивідуалізація навчання |
uk |
dc.subject |
навчально-пізнавальна діяльність, |
uk |
dc.subject |
адаптація |
uk |
dc.subject |
одиниці |
uk |
dc.title |
Дитиноцентризм-одна із компонент формули нової української школи |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |