dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-05T08:06:34Z |
|
dc.date.available |
2019-02-05T08:06:34Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10396 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкриваються психологічні та педагогічні проблеми з якими стикаються вчителі початкової школи в процесі навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів, причини їх виникнення та шляхи усунення цих причин. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373.3.091.33 |
|
dc.subject |
учитель |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.subject |
молодший школяр |
uk |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk |
dc.subject |
навчально-пізнавальна діяльність |
uk |
dc.subject |
самоствердження |
uk |
dc.subject |
особистісно орієнтоване навчання |
uk |
dc.subject |
інтеграція |
uk |
dc.title |
Інтерактивне освітнє середовище як чинник самотвердження особистісного молодшого школяра |
uk |
dc.type |
Article |
uk |