Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T06:22:42Z | |
dc.date.available | 2019-02-07T06:22:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10397 | |
dc.description.abstract | У статті обгрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів початкової кооперативних умінь, як одного з умов створення ефективного освітнього середовища.Саме кооперативне навчання є формою організації міжособистісної взаємодії характерезується об'єднанням зусиль учасників для досягнення спільної мети при розподілі функцій ролей і обов'язків. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8.:373.3.011.3-051(06)М 34 | |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | особистість вчителя | uk |
dc.subject | кооперація | uk |
dc.subject | взаємоподія | uk |
dc.subject | група | uk |
dc.subject | уміння | uk |
dc.title | Деякі аспекти формування особистості майбутнього вчителя початкової школи на засадах кооперації | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |