dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-07T06:22:42Z |
|
dc.date.available |
2019-02-07T06:22:42Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10397 |
|
dc.description.abstract |
У статті обгрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів початкової кооперативних умінь, як одного з умов створення ефективного освітнього середовища.Саме кооперативне навчання є формою організації міжособистісної взаємодії характерезується об'єднанням зусиль учасників для досягнення спільної мети при розподілі функцій ролей і обов'язків. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8.:373.3.011.3-051(06)М 34 |
|
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.subject |
особистість вчителя |
uk |
dc.subject |
кооперація |
uk |
dc.subject |
взаємоподія |
uk |
dc.subject |
група |
uk |
dc.subject |
уміння |
uk |
dc.title |
Деякі аспекти формування особистості майбутнього вчителя початкової школи на засадах кооперації |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |