Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семенова, Олена Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2019-02-11T14:04:00Z | |
dc.date.available | 2019-02-11T14:04:00Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Семенова О. В. Педагогічне моделювання: функції та складові / О. В. Семенова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : ФОП Ткачук О. В., 2015. – Вип. 3. – С. 299-304. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10400 | |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано та визначено поняття «педагогічне моделювання». Розглянуто та представлено різні види моделей та педагогічних моделей зокрема. З’ясовано вимоги, які висуваються при моделюванні педагогічної системи, а також визначено етапи процесу моделювання. Встановлено, що педагогічне моделювання розглядається як цілісна система, яка має складові частини – компоненти, елементи, підсистеми. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Бердянськ : ФОП Ткачук О. В. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК.37.011; | |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | педагогічне моделювання | uk |
dc.subject | види моделей | uk |
dc.subject | об’єкти педагогічного моделювання | uk |
dc.title | Педагогічне моделювання: функції та складові | uk |
dc.type | Article | uk |